En ganske vanlig dag

februar 12, 2013

Vi prøvd logg i dag. Det finnes elever med godt humør og humor. Det liker jeg.

LOGGER MEG INN PÅ ITSLEARNING 08:21
TRYKKER PÅ VIRKSOMHETSSTØTTE
TRYKKER PÅ Hundre verktøy for bedrifter og skole
SVARER PÅ MELDNING PÅ FACEBOOK
ÅPNER NETTSIDEN SOM STÅR PÅ OPPGAVEN
SER GJENNOM LISTEN IGJEN
TENKER MEG GODT OM LIVET MITT 08:24 -08:26
BEGYNNER PÅ OPPGAVEN VED Å GOOGLE NAVN PÅ NETTSIDER OG SKRIVE OM DET.
KOMMET MEG GANSKE LANGT PÅ OPPGAVEN NÅ! 08:43
NESTEN FERDIG 08:48
RASK TUR PÅ VG OG DAGBLADET! 09:00
FORTSETTER PÅ OPPGAVEN! SØKER PÅ YAMMER PÅ GOOGLE! 09:03
SPRINGER PÅ DO 09:07
KOM TILBAKE 09:11
SÅ PÅ BREAKING BAD BEHIND THE SCENES VIDEO SOM VAR 14 MINUTT LANG. 09:25
SNAKKET LITT PÅ FACEBOOK TIL 09:30
GJORDE FERDIG OPPGAVEN 09:45
LEVERTE OPPGAVEN 09:54 ETTER AT JEG FANT UT HVOR MAN SKULLE LEVERE DEN. DET VAR SAMME NAVN PÅ FLERE OPPGAVER MED ANNET ORD PÅ SLUTTEN.
TAR FRIMINUTT 10:04
TILBAKE IGJEN 10:25 CA
SER LITT PÅ AFTEN POSTEN
CHILLEN OG VENTE PÅ FRIMINUTT TIL 11:30

Legg igjen en kommentar

