Skopusser

november 11, 2008

Det har blitt en vane å registrere seg på alle mulige slags nettstede, så nå er jeg skopusser i Nettby – og er fornøyd med det. Skal jeg forandre status, vil jeg heller bli uteligger enn student. Selv om Nettby ikke er en utforskningsplass i 23 ting opplegget, var det greit å finne ut at dette ikke var byen for meg.

Alle med respekt for sine undersåtter bør besøke en skobutikk jevnlig eller i det minste en skopusser. Jeg har lest at det går an å tjene penger på bloggging, så den uthevete setningen vil nok være nok til at Skotøykjøpmennenes landsforbund kreditere meg med et par nye sko eller lisser.

Legg igjen en kommentar

